مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 23:252023-07-29اقتصادي

آغاز خرید برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی


استاندار گیلان از آغاز خرید تضمینی برنج در استان خبر داد و گفت: خریداری برنج باقی مانده کشاورزان از امروز آغاز شده و نباید مشکلی در این خصوص برای این قشر ایجاد شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان از آغاز خرید تضمینی برنج در استان خبر داد و گفت: خریداری برنج باقی مانده کشاورزان از امروز آغاز شده و نباید مشکلی در این خصوص برای این قشر ایجاد شود.

اسدالله عباسی امروز شنبه در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان، با قدردانی از شکوه و شور و شعور مردم متدین و ولایتمدار استان در برپایی خیمه عزای دهه اول محرم، اظهار کرد: مردم دیار میرزا بار دیگر دین خود را به اسلام، انقلاب و شهدا ادا کرده و پرچم ولایتمداری و عدالتخواهی را در سرتاسر استان برافراشته کردند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای تحقق اشتغال در گیلان گفت: درخصوص بحث ایجاد اشتغال مسئولان، فرمانداران، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت های استانی درخصوص جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در این استان بیان کرد: ایجاد اشتغال در کشور به ویژه گیلان حائز اهمیت است و در راه تحقق این مهم باید در برش استانی از منابع، امکانات و ظرفیت های استانی نهایت بهره را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی

آغاز خرید برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی